Najveća revolucija ITIL-a nakon industrijske revolucije je revolucija informacionih tehnogija, koja još uvijek traje i ne nazire joj se kraj. U veoma kratkom vremenu smo posvjedočili enormnom skoku o brzini i količini podataka koji se mogu procesuirati, a da ne govorimo o mogućnostima komuniciranja i transporta podataka. Zahvaljujući ovim blagodetima, poslovanje ruši sve teritorijalne i vremenske barijere i prevazilazi prijašnje prepreke u ostvarivanju profita. Kako bismo maksimizirali koristi iz ogromnih mogućnosti koje nam IT tehnologije pružaju moramo znati upravljati, iskorištavati i usmjeravati iste.
Ako napravimo presjek u poslovanju, vidjeti ćemo da je nemoguće, ili skoro nemoguće, isporučiti proizvod ili uslugu, a da taj proces na neki način ne zavisi od IT tehnologija. IT tehnologije su se nametnule kao ključna karika podrške prilikom isporuke proizvoda ili usluga. Ta podrška se ogleda u svojstvu IT i TK (informacione tehnologije i telekomunikacija), kao servisa koji poboljšavaju isporuku proizvoda i usluga.
ITIL - IT Infrastructure Library, predstavlja koncept i skup praksi koje tretiraju upravljanje IT servisima - IT Service Management. Jedna od "varijanti" ITIL-a je i ISO 20000 standard za upravljanje IT servisima. U biti, ITIL je dio i okosnica ITSM (IT Service Management), te je kao takav podloga za certificiranje prema ISO 20000. Certificiranjem prema ovom standardu organizacija dokazuje da je odredila, tj. 'definisala' IT servise i da upravlja njima na odgovarajući i prihvatljiv način.